Verkkokaupan maksu-, toimitus- ja peruutusehdot
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Postitus, toimitus ja nouto
Postikulut vaihtelevat alueen ja maan mukaan. Postikulut alkaen 5,90 EUR, ellei toisin sovittu tai määritelty. Saman tilauksen tuotteet toimitetaan aina samaa aikaan, ellei toisin ole sovittu. Mikäli toimitustavaksi on valittu “nouto”, on tuotteet noudettavissa seuraavana arkipäivänä klo 10-16.
Toimitusaika 3-14 arkipäivää. Tilaukset pyritään toimittamaan aina mahdollisimman nopeasti ja ilmoitamme mahdollisesta viiveestä.
Paketointimateriaali
Käytämme tuotteiden paketoinnissa mahdollisimman paljon uusiokäytettyä tai kierrätettävää materiaalia. Uudelleenkäytämme pahvipakkauksia ja käytämme pehmusteina myös sanomalehtiä.
Palautus- ja peruutusehdot
Sinulla on 14 päivän palautus- ja peruutusoikeus verkkokaupasta ostamillesi tuotteille. Voit perua koko tilauksesi tai palauttaa osan tilaamistasi tuotteista.
Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä. Tuotteiden tulee olla avaamattomissa alkuperäispakkauksissa ja pakkausten ehjiä ja siistejä. Otathan aina ensin yhteyttä SopivaShop:iin kaikissa mahdollisissa peruutusasioissa!
Palautusosoite:
Sopivashop / Salonki Fox Oy
Kauppapuistikko 29 lh. 4
65100 Vaasa
Huomioithan, että asiakas on vastuussa alkuperäisistä postikuluista sekä myös palautuksen postimaksusta. Palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi.
Noutamaton tilaus
Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin peruuttaminen. Mikäli pakettisi palautuu meille, säilytämme sitä 1 vko:n ajan, jonka aikana voit sopia sen uudelleenlähetyksestä kiinteään hintaan. Tämän jälkeen tilaus peruuntuu ja tilatut tuotteet palautuvat Salonki Fox Oy omaisuudeksi ilman maksun palautusta.
Riidanratkaisuelin
Ensisijainen kuluttajan riidanratkaisuelin on www.kuluttajariita.fi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi. Lisäksi verkkokauppaa koskevia kuluttajariitoja voidaan ratkoa verkossa Euroopan komission verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (ns. ODR-foorumi) välityksellä: http://ec.europa.eu/odr